طی یک ماه کاهش دهید

چرا چای سبز ۵۰۴۰؟

 
اگر شما نیز مشکل اضافه وزن دارید، می توانید با نوشیدن سه فنجان چای لاغری تیما ۵۰۴۰، به طور میانگین در طی یک ماه ۷ کیلو گرم از وزن خود را کم نمائید و به راحتی و بدون هر گونه عارضه ای به اندام دلخواه و ایده آل خود دست یابید.
استفاده منظم و مرتب به صورت روزانه از چای لاغری تیما ۵۰۴۰ به شما این امکان را می دهد که چربی های اضافه در بدن خود را، به راحتی از بین ببرید. با توجه به این که چای سبز دارای خواص مفید بسیار زیادی می باشد، از جمله این که کاهش دهنده کلسترول بد خون بوده و فوق العاده ضد باکتری می باشد، همچنین این چای که به طور گیاهی ساخته شده از بیماری ها و عوامل سرطان زا نیز جلوگیری می کند. یک ماده ای به نام فلورین در چای سبز وجود دارد که منجر به سفت شدن مینای دندان می گردد.

چای لاغری تیما 5040
با استفاده از چای لاغری تیما ۵۰۴۰ به راحتی می توانید در مدت زمانی کوتاه و با هزینه ای بسیار مناسب به وزن دلخواه خود دست یابید. مصرف چای سبز این امکان را به شما می دهد که در خواب هم، چربی سوزی چربی های اضافه بدنتان صورت بگیرد. جهت مصرف روزانه این چای، لازم است یک لیوان از آن را، هر روز نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی میل نمایید، و در صورتی که دارای یبوست هستید، بایستی یک ساعت قبل از صبحانه دو لیوان آب خالص بنوشید.
به طور کلی چای لاغری تیما ۵۰۴۰ از تخم، ریشه، برگ و شاخه های گلدار گیاهانی همچون چای سبز، چای اولونگ (چای شاهانه)، دانه گیاه فلوس، زیره سبز و چای کامومیل تشکیل شده می باشد که سبب کاهش اشتها، چربی سوزی، افزایش سوخت و ساز بدن و دفع چربی از بدن می گردد.

 

چای لاغری تیما 5040
اگر شما نیز قصد خرید چای لاغری تیما ۵۰۴۰  با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب آن را دارید، می توانید بر روی گزینه خرید پستی که بر روی صفحه نیز مشاهده می فرمائید، کلیک نموده و با تکمیل فرم مربوط به سفارش این کالا اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نمائید. شما قادر خواهید بود که محصول سفارشی خود را از درب منزل تان در هر گوشه و کنار ایران که هستید از طریق مأمور پست دریافت نموده و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید.
جهت خرید تلفنی این محصول نیز می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید تا آن ها اقدام به ثبت سفارش مورد نظر شما نمایند.

+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و ششم آبان 1393ساعت 12:49  توسط مهران  |  نظر بدهید

نوشیدنی طبیعت

نوشیدنی طبیعت
بهترین روش از بین بردن چربی های اضافه بدن استفاده از چای تیما می باشد، استفاده از این روش علاوه بر این که هیچ گونه خطری برای سلامتی ندارد، بلکه فاید بسیار زیادی نیز برای سلامتی دارد.با استفاده روزانه و مداوم از چای تیما می توانید وزن قابل ملاحظه ای از خود را کاهش دهید.چای تیما چربی های اضافه بدن را سوزانده و نقش بسیار مؤثری در کاهش وزن دارد. در این چای یکسری پلی فنول هایی وجود دارد که فعالیت آمیلاز یا آنزیم تجزیه کننده قند ها در بزاق نیز بواسطه این پلی فنول ها مهار می گردد.چای تیما دارای خواص درمانی و فواید بسیار زیادی می باشد.

 

چای تیما
استفاده از چای تیما هیچ گونه عارضه ای برای بدن ایجاد نخواهد کرد و می تواند به خوبی وزن، سایز دور کمر و همچنین میزان تری گلیسرید خون افراد چاق و یا کسانی که دارای اضافه وزن هستند، را کاهش دهد و بدین گونه موجب لاغری سریع در فرد استفاده کننده می گردد، بنابراین این روش به عنوان یکی از مناسب ترین روش های موجود جهت از بین بردن چربی های اضافه بدن می باشد.با نوشیدن روزانه سه فنجان از این چای می توانید در حدود ۳ الی ۷ کیلو گرم از وزن خود را در طی یک ماه کاهش دهید که البته این کاهش وزن به مقدار و میزان چربی های اضافه بدن شما بستگی دارد.در صورتی که در کنار استفاده از چای سبز، برنامه و رژیم غذایی مناسبی به همراه ورزش و فعالیت های بدنی داشته باشید، به طور متوسط ۵ تا ۷ کیلو گرم از وزن خود را می توانید در طی یک ماه کاهش دهید. اگر شما نیز تمایل به استفاده از چای تیما دارید، می توانید همین حالا اقدام به خرید آن با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی نمائید، برای خرید اینترنتی این محصول می توانید بر روی گزینه خرید پستی که بر روی صفحه نیز مشاهده می فرمائید، کلیک نموده و با تکمیل فرم مربوط به سفارش این کالا اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نمائید. شما قادر خواهید بود که محصول سفارشی خود را از درب منزل تان در هر گوشه و کنار ایران که هستید از طریق مأمور پست دریافت نموده و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید.جهت خرید تلفنی این محصول مفید و با ارزش نیز می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱  تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید تا آن ها اقدام به ثبت سفارش مورد نظر شما نمایند. شما می توانید چای سبز را خریداری نمائید و با مصرف مداوم و روزانه خود، بهترین نتیجه را از این محصول با کیفیت و مفید بگیرید.

+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و ششم آبان 1393ساعت 12:47  توسط مهران  |  نظر بدهید

فواید و خواص

فواید و خواص چای تیما

 

 
یک روش عالی و کاربردی بدون خطر و ایجاد عارضه برای لاغری و حذف چربی های اضافی بدن استفاده از محصولی به نام چای سبز تیبا  می باشد. این محصول بسیار مفید برای سلامتی و یک روش بسیار مناسب و مؤثر جهت کاهش وزن است.
چای سبز تیبا علاوه بر این که نقش بسیار مؤثری در لاغری دارد، از خواص درمانی و دارویی بسیار زیادی نیز برخوردار می باشد. به عنوان مثال این چای، اختلالات معده را درمان می نماید. حالت سر درد، تهوع و اسهال را برطرف می نماید. سبب رفع پوکی استخوان و حتی تومورهای سرطانی می شود. میزان هوشیاری و سرعت تفکر را در افراد افزایش می دهد. برای کاهش شدت سوختگی ناشی از نور خورشید می توان آن را بر روی پوست خود نهاد تا اینگونه از شدت سوختگی ناشی از نور خورشید کاسته شود.

چای سبز تیبا
همچنین از دیگر خواص مصرف چای سبز تیبا این است که به شما کمک می کند که از احتمال ابتلاء به سرطان تخمدان، مثانه، مری و پانکراس یا لوزالمعده در امان بمانید. نوشیدن روزانه این چای میزان خطر ظهور بیماری پارکینسون را کاهش می دهد و سبب به عقب انداختن آن نیز می گردد.جهت استفاده از چای سبز تیبا، بایستی روزانه سه فنجان از این چای را نوشید. با نوشیدن روزانه، سه فنجان از این چای، می توان در طی یک ماه، وزن خود را در حدود ۳ الی ۷ کیلو گرم کاهش داد. توجه داشته باشید که این کاهش وزن به مقدار و میزان چربی های اضافه بدن شما بستگی دارد.
اگر شما نیز قصد خرید چای سبز تیبا را با قیمتی بسیار مناسب دارید و می خواهید از خواص و فواید آن نهایت بهره را ببرید، می توانید آن را با کیفیتی عالی از ما خریداری نمائید. برای این کار لازم است تا بر روی گزینه خرید پستی که بر روی صفحه نیز مشاهده می فرمائید، کلیک نموده و با تکمیل فرم مربوط به سفارش این کالا اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نمائید. شما قادر خواهید بود که محصول سفارشی خود را از درب منزل تان در هر گوشه و کنار ایران که هستید از طریق مأمور پست دریافت نموده و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید.
جهت خرید تلفنی این محصول نیز می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱  تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید تا آن ها اقدام به ثبت سفارش مورد نظر شما نمایند.

+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و ششم آبان 1393ساعت 12:46  توسط مهران  |  نظر بدهید

نوشیدنی برای کاهش وزن

نوشیدنی برای کاهش وزن
یکی از بهترین روش های از بین بردن چربی های اضافه بدن، بدون ایجاد عارضه، استفاده از چایی لاغری  می باشد، استفاده از این روش علاوه بر حذف چربی های اضافی بدن و کاهش وزن اضافی وزن، فواید بسیار زیادی برای سلامتی بدن نیز دارد.
شما با استفاده روزانه و مداوم از چایی لاغری می توانید وزن قابل ملاحظه ای از خود را کاهش دهید، فقط کافی است تا در کنار مصرف این چای، ورزش و تحرکات بدنی نیز داشته باشید. چایی لاغری چربی های زائد بدن را می سوزاند و با این کار نقش بسیار مؤثری در کاهش وزن دارد. یکسری پلی فنول هایی در این چای لاغری وجود دارد که سبب مهار فعالیت آمیلاز یا آنزیم تجزیه کننده قند ها در بزاق نیز می گردد.

 

چایی لاغری
استفاده از چایی لاغری به شما کمک می نماید که بتوانید به خوبی وزن، سایز دور کمر و همچنین میزان تری گلیسرید خون خود را کاهش دهید و بدین گونه موجب لاغری سریع در خود شوید، بنابراین این روش به عنوان یکی از مناسب ترین روش های موجود جهت از بین بردن چربی های اضافه بدن می باشد.اگر روزانه سه فنجان از این چای بنوشید می توانید در حدود ۳ الی ۷ کیلو گرم از وزن خود را در طی یک ماه کاهش دهید که البته این کاهش وزن به مقدار و میزان چربی های اضافه بدن شما بستگی دارد.اگر شما نیز تمایل به استفاده از چایی لاغری دارید، می توانید همین حالا اقدام به خرید آن با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی نمائید، برای خرید اینترنتی این محصول می توانید بر روی گزینه خرید پستی که بر روی صفحه نیز مشاهده می فرمائید، کلیک نموده و با تکمیل فرم مربوط به سفارش این کالا اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نمائید. شما قادر خواهید بود که محصول سفارشی خود را از درب منزل تان در هر گوشه و کنار ایران که هستید از طریق مأمور پست دریافت نموده و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید.جهت خرید تلفنی این محصول مفید و با ارزش نیز می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱  تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید تا آن ها اقدام به ثبت سفارش مورد نظر شما نمایند. شما می توانید چای سبز را خریداری نمائید و با مصرف مداوم و روزانه خود، بهترین نتیجه را از این محصول با کیفیت و مفید بگیرید.

+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و ششم آبان 1393ساعت 12:45  توسط مهران  |  نظر بدهید

خلاصه به برخی از این خواص

سلامت قلب و  عروق خود را تضمین کنید

 

 
چای لاغری محصولی بسیار مفید برای سلامتی و روشی بسیار مناسب جهت کاهش وزن و از بین بردن چربی های اضافی بدن شما می باشد. چای لاغری خواص در مانی و دارویی بسیار زیادی دارد که ما در این جا به طور خلاصه به برخی از این خواص اشاره می نمائیم. چای لاغری می تواند وزن شما را به طور قابل ملاحظه ای کاهش داده، بدون این که برای شما ایجاد عارضه ای نماید و یا این که به بدن شما زیان برساند. جهت استفاده از چای لاغری به عنوان یک روش مناسب و بی خطر جهت کاهش وزن خود، لازم است که روزانه سه فنجان از این چای را بنوشید. در صورتی که شما هر روز سه فنجان از این چای را بنوشید، می توانید در حدود ۳ الی ۷ کیلو گرم از وزن خود را در طی یک ماه کاهش دهید که البته این کاهش وزن به مقدار و میزان چربی های اضافه بدن شما بستگی دارد.در صورتی که وزن اضافی شما زیاد باشد، با مصرف روزانه چای سبز که در کنار آن ورزش و و رژیم غذایی مناسبی را نیز داشته باشید، می توانید به طور متوسط در یک ماه، ۵ تا ۷ کیلو گرم از وزن خود را کاهش دهید. اگر اضافه وزن کمتری نیز داشته باشید می توانید در طی یک ماه ۳ کیلو گرم از وزن خود را با مصرف این چای کاهش دهید.

چای لاغری

 

از مزایای استفاده از این چای این است که اختلالات معده را درمان می نماید. همچنین این چای، حالت تهوع، اسهال، سر درد، پوکی استخوان و حتی تومورهای سرطانی را به خوبی برطرف می نماید و میزان هوشیاری و سرعت تفکر شما را افزایش می دهد. جهت کاهش شدت سوختگی ناشی از نور خورشید بر روی پوست خود می توانید با گذاشتن این چای بر روی پوست خود از میزان این سوختگی بکاهید. با مصرف این چای می توانید از احتمال ابتلاء به سرطان تخمدان، مثانه، مری و پانکراس یا لوزالمعده در امان بمانید. همچنین این چای قادر است میزان خطر ظهور بیماری پارکینسون را کاهش دهد و سبب به عقب انداختن آن می گردد.اگر شما نیز قصد خرید چای لاغری را با قیمتی بسیار مناسب دارید و می خواهید از خواص و فواید آن نهایت بهره را ببرید، می توانید آن را با کیفیتی عالی از ما خریداری نمائید. برای این کار لازم است تا بر روی گزینه خرید پستی که بر روی صفحه نیز مشاهده می فرمائید، کلیک نموده و با تکمیل فرم مربوط به سفارش این کالا اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نمائید. شما قادر خواهید بود که محصول سفارشی خود را از درب منزل تان در هر گوشه و کنار ایران که هستید از طریق مأمور پست دریافت نموده و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید.جهت خرید تلفنی این محصول نیز می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱  تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید تا آن ها اقدام به ثبت سفارش مورد نظر شما نمایند.

+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و ششم آبان 1393ساعت 12:44  توسط مهران  |  نظر بدهید

درمان دیابت با چای سبز

درمان دیابت با چای سبز

 
چای سبز  دارای فواید بسیار زیادی می باشد و استفاده از آن روشی بسیار مناسب و مؤثر و البته بی خطر در کاهش وزن اضافی بدن می باشد.برخی از فواید چای سبز، شامل موارد زیر می باشد:
افزایش سرعت تفکر، میزان هشیاری، کاهش وزن اضافی بدن و از بین بردن چربی های زائد، از بین برنده حالت تهوع، اسهال، سردرد، پوکی استخوان و تومورهای سرطانی جامد، روشی مناسب جهت درمان اختلالات معده، پیشگیری از ابتلاء به سرطان تخمدان، مثانه، مری و پانکراس یا لوزالمعده و کاهش میزان خطر و یا به عقب انداختن ظهور بیماری پارکینسون، کاهش میزان بالای چربی خون از قبیل کلسترول و تریگلیسیرید خونهمچنین کاهش میزان رشد غیر طبیعی سلول های غیر طبیعی در گردنه رحم که در اثر ویروس پاپیلومای انسانی رخ می دهد، نیز از دیگر فواید مصرف این چای بسیار مفید می باشد.

 

چای سبز
حتی می توان با گذاشتن آن بر روی پوست خود از شدت سوختگی ناشی از نور خورشید بکاهید. همچنین با توجه به این که چای سبزکاملاً طبیعی و گیاهی می باشد، به پیشگیری از سرطان پوست ناشی از آفتاب سوختگی و آسیب های خورشیدی کمک شایانی می نماید.پلی فنول های موجود در چای سبز از التهاب و ورم پیشگیری می نماید، همچنین این پلی فنول ها می توانند از غضروف بین دو استخوان محافظت نموده و بدین گونه سبب جلوگیری از خراب شدن و از بین رفتن مفاصل گردند.
توجه داشته باشید که چای سبز مدر بوده و میزان خروج ادرار را افزایش می دهد و قادر است که پیام رسان های مغز که در بیماری پارکینسون مهم هستند، را بهبود ببخشد. در این چای آنتی اکسیدان ها و مواد مقوی نیز وجود دارد که به محافظت از قلب و عروق کمک می نماید.اگر شما نیز قصد خرید چای سبز با خواص فراوان و بسیار مفید آن را با کیفیتی عالی و قیمتی بسیار مناسب دارید، می توانید بر روی گزینه خرید پستی که بر روی صفحه نیز مشاهده می فرمائید، کلیک نموده و با تکمیل فرم مربوط به سفارش این کالا اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نمائید. شما قادر خواهید بود که محصول سفارشی خود را از درب منزل تان در هر گوشه و کنار ایران که هستید از طریق مأمور پست دریافت نموده و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید.
جهت خرید تلفنی این محصول نیز می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱  تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید تا آن ها اقدام به ثبت سفارش مورد نظر شما نمایند.

+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و ششم آبان 1393ساعت 12:44  توسط مهران  |  نظر بدهید

از خطر سرطان در امان بمانید

از خطر سرطان در امان بمانید

 

 

یکی از بهترین و مناسب ترین روش های از بین بردن چربی های اضافه بدن خرید چای لاغری تیما می باشد، استفاده از این روش علاوه بر این که هیچ گونه خطری برای سلامتی ندارد، بلکه فواید بسیار زیادی نیز برای سلامتی دارد.با خرید چای لاغری تیما  و استفاده و مداوم و روزانه از آن می توانید وزن قابل ملاحظه ای از خود را کاهش دهید.این چای قادر است چربی های اضافه بدن شما را سوزانده و نقش بسیار مؤثری در کاهش وزن شما خواهد داشت.خرید چای لاغری تیما و استفاده اصولی از آن هیچ گونه عارضه ای برای بدن شما ایجاد نخواهد کرد و می تواند به خوبی وزن، سایز دور کمر و همچنین میزان تری گلیسرید خون افراد چاق و یا کسانی که دارای اضافه وزن هستند، را کاهش دهد و بدین گونه موجب لاغری سریع در فرد استفاده کننده می گردد، بنابراین این روش به عنوان یکی از مناسب ترین و بی خطر ترین روش های موجود جهت از بین بردن چربی های اضافه بدنمی باشد.

خرید چای لاغری تیما

توجه داشته باشید که نوشیدن روزانه سه فنجان از این چای می تواند در حدود ۳ الی ۷ کیلوگرم از وزن فرد استفاده کننده را در طی یک ماه کاهش می دهد که البته این کاهش وزن به مقدار و میزان چربی های اضافه بدن وی بستگی دارد.اگر به دنبال روشی بی خطر جهت از بین بردن چربی های اضافی بدن خود هستید، ما به شما خرید چای لاغری تیما را پیشنهاد می کنیم. اگر در کنار استفاده از این روش، برنامه و رژیم غذایی مناسبی به همراه ورزش و فعالیت های بدنی نیز داشته باشید، می توانید به طور متوسط ۵ تا ۷ کیلو گرم از وزن خود را در طی یک ماه کاهش دهید.اگر شما نیز تمایل بهخرید چای لاغری تیماباقیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی دارید، می توانید همین حالا اقدام نمائید، برای خرید اینترنتی این محصول می توانید بر روی گزینه خرید پستی که بر روی صفحه نیز مشاهده می فرمائید، کلیک نموده و با تکمیل فرم مربوط به سفارش این کالا اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نمائید. شما قادر خواهید بود که محصول سفارشی خود را از درب منزل تان در هر گوشه و کنار ایران که هستید از طریق مأمور پست دریافت نموده و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید.

جهت خرید تلفنی این محصول مفید و با ارزش نیز می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱   تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید تا آن ها اقدام به ثبت سفارش مورد نظر شما نمایند. شما می توانید چای سبز را خریداری نمائید و با مصرف مداوم و روزانه خود، بهترین نتیجه را از این محصول با کیفیت و مفید بگیرید.

+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و ششم آبان 1393ساعت 12:43  توسط مهران  |  نظر بدهید

فواید و خواص چای سبز

در کمتر از ۵ دقیقه چای سبز را دم کنید

 
فواید و خواص چای سبز به حدی زیاد است که بسیاری از افراد جهت پیشگیری از ابتلاء به بسیاری از بیماری ها روی به نوشیدن این چای نموده اند. یکی از ویژگی های چشمگیر این چای این است که روی هورمون اشتها تأثیر می ‌گذارد و سبب از بین بردن چربی های اضافه در بدن می گردد. طرز تهیه چای سبز بسیار ساده و آسان است.طرز تهیه چای سبز به این طریق است که یک قاشق مربا خوری از این چای را در قوری بریزید، سپس با اضافه کردن آب جوش به آن، اجازه دهید چای به مدت ۳ الی ۵ دقیقه دور از حرارت دم بکشد. توجه داشته باشید که شما می توانید ۳ فنجان چای سبز در طی شبانه روز بنوشید و از انرژی حاصل از سوخت و ساز چربی ها تا ۷۰ کالری نیز استفاده نمائید. پس چای سبز بنوشید و وزن خود را کاهش دهید و در عین حال پوست خود را شاداب و سر زنده نگه دارید.

 

طرز تهیه چای سبز
چای سبز در ماه می تواند ۳ تا ۷ کیلو گرم از وزن شما را کاهش دهد، البته این میزان کاهش به میزان اضافه وزن شما نیز کاملاً بستگی دارد. کسانی که دارای اضافه وزن بالا می باشند، ۷ و گاهی تا ۸ کیلو گرم و آن دسته از افرادی که اضافه وزن کمتری دارند در حدود ۳ کیلوگرم از وزن آن ها در ماه کاهش می یابد. به صورت استاندارد میزان متوسط کاهش وزن دریافتی از این محصول ۵ کیلو گرم در ماه نیز می باشد.طرز تهیه چای سبز کاملاً ساده و راحت بوده و آماده شدن آن، مدت زمان زیادی به طول نخواهد انجامید. در نتیجه توصیه می شود شما نیز با مصرف این نوشیدنی پر خواص، سلامتی خود را بیمه نمائید. اثرات بالقوه چای سبز حتی در کاهش میزان کلسترول بد خون و افزایش میزان کلسترول خوب خون نیز به اثبات رسیده است.
بهتر آن است که روزانه ۳ تی بگ از این چای را مصرف نمائید و نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی، یک عدد از این تی بگ ها را درون آب جوش بریزید و به مدت ۵ دقیقه صبر کنید تا عصاره مواد مفید موجود در چای وارد آب جوش گردد و پس از این که اندکی خنک شد آن را نوش جان نمائید تا تمامی آنتی اکسیدان های موجود در چای سبز به خوبی جذب خون شما گردد.اگر شما نیز قصد خرید چای سبز را دارید، می توانید بر روی گزینه خرید پستی کلیک نموده و با تکمیل فرم مربوط به سفارش این کالا اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نمائید. شما قادر خواهید بود که محصول سفارشی خود را از درب منزل تان در هر گوشه و کنار ایران که هستید از طریق مأمور پست دریافت نموده و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید.
جهت خرید تلفنی این محصول نیز می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱  تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید تا آن ها اقدام به ثبت سفارش مورد نظر شما نمایند.

+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و ششم آبان 1393ساعت 12:43  توسط مهران  |  نظر بدهید

لاغری بدون عوارض

لاغری بدون عوارض

 
اگر شما نیز تمایل دارید تا روش لاغری با چای سبز را تجربه نمائید می توانید همین حالا اقدام به خرید این چای با کیفیتی عالی و قیمتی بسیار مناسب نمائید و آن را به صورت اینترنتی از ما خریداری نمائید. لاغری با چای سبز روشی بسیار مناسب و کاربردی برای آن دسته از عزیزانی است که می خواهند به راحتی و بدون هر گونه نگرانی، چربی های اضافی بدن خود را از بین ببرند. روش لاغری با چای سبز می تواند وزن شما را به طور قابل ملاحظه ای کاهش دهد، بدون این که برای شما ایجاد عارضه ای نماید و یا این که به بدن شما آسیب برساند. جهت استفاده از این روش، لازم است که روزانه سه فنجان از این چای را بنوشید. اگر شما روزانه سه فنجان از این چای را بنوشید، می توانید در حدود ۳ الی ۷ کیلو گرم از وزن خود را در طی یک ماه کاهش دهید و این کاهش وزن به میزان چربی های اضافه بدن شما بستگی دارد.

 

لاغری با چای سبز
اگر وزن اضافی شما زیاد باشد، می توانید به طور متوسط در یک ماه، با مصرف روزانه چای سبز که در کنار آن ورزش و و رژیم غذایی مناسبی را نیز داشته باشید،۵ تا ۷ کیلو گرم از وزن خود را کاهش دهید. اما اگر اضافه وزن کمتری نیز داشته باشید می توانید در طی یک ماه ۳ کیلو گرم از وزن خود را با مصرف این چای کاهش دهید.روش لاغری با چای سبز دارای مزایای زیادی برای سلامتی می باشد، از جمله این که، اختلالات معده را درمان می نماید. حالت تهوع، اسهال، سر درد، پوکی استخوان و حتی تومورهای سرطانی را به خوبی برطرف می نماید و میزان هوشیاری و سرعت تفکر شما را افزایش می دهد.با نوشیدن این چای می توان از احتمال ابتلاء به سرطان تخمدان، مثانه، مری و پانکراس یا لوزالمعده در امان ماند. همچنین این چای میزان خطر ظهور بیماری پارکینسون را کاهش می دهد و سبب به عقب انداختن آن نیز می گردد.
اگر شما نیز قصد خرید چای سبز را با قیمتی بسیار مناسب دارید و می خواهید از خواص و فواید آن نهایت بهره را ببرید، می توانید آن را با کیفیتی عالی از ما خریداری نمائید. برای این کار لازم است تا بر روی گزینه خرید پستی که بر روی صفحه نیز مشاهده می فرمائید، کلیک نموده و با تکمیل فرم مربوط به سفارش این کالا اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نمائید. شما قادر خواهید بود که محصول سفارشی خود را از درب منزل تان در هر گوشه و کنار ایران که هستید از طریق مأمور پست دریافت نموده و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید.
جهت خرید تلفنی این محصول نیز می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید تا آن ها اقدام به ثبت سفارش مورد نظر شما نمایند.

 

 

 

مطالب مفید سایت:

چای سبز
چای لاغری تیما
خواص چای سبز
فواید چای سبز
خاصیت چای سبز
چای سبز تیما
خرید چای لاغری تیما
چای لاغری
چای لاغری تیما ۵۰۴۰
چای لاغری ۵۰۴۰
فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰ چای لاغری
پکیج لاغری ۵۰۴۰
چای ۵۰۴۰

لاغری سریع
چگونه لاغر شویم
قرص چای سبز
چای سبز و لاغری
چای لاغری سینلس
مزایای چای سبز
چای سبز لاغری
طرز تهیه چای سبز
لاغری با چای سبز
چای سبز لاغری تیما
چای سبز برای لاغری
دم کردن چای سبز
خرید چای لاغری
طبع چای سبز
تاثیر چای سبز در لاغری
اثرات چای سبز
چای لاغری تیبا
خرید چای تیما
مصرف چای سبز
انواع چای لاغری
بهترین چای لاغری
خرید اینترنتی چای لاغری تیما
بهترین چای سبز
قیمت چای سبز
انواع چای سبز

 

 

 

در قسمت زیر نیز می توانید لینک دیگر مطالب مفید موجود در سایت را مشاهده نمایید:

 

 

۵۰۴۰
فروشگاه ۵۰۴۰
فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰
۴۰۵۰
۵۰ ۴۰
فروشگاه ۴۰۵۰
پنجاه چهل
فروشگاه ۵۰ ۴۰
محصولات فروشگاه ۵۰۴۰
فروشگاه اینترنتی ۴۰۵۰
فروشگاه پنجاه چهل
سایت فروشگاه ۵۰۴۰
چایی سبز
فروشگاه اینترنتی ۵۰ ۴۰

فروشگاه ۵۰۴۰٫ir
فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰ چای لاغری
فروشگاه اینترنتی پنجاه چهل
چای لاغری تیما ۵۰۴۰
فروشگاه ۵۰۴۰ چای سبز
چای تیما ۵۰۴۰
چای لاغری ۵۰۴۰
خرید اینترنتی چای لاغری تیما
فروشگاه چهل پنجاه
سایت ۵۰۴۰ چای لاغری تیما
فروشگاه انترنتی ۵۰۴۰
خرید چای سبز تیما
فروشگاه اینترنت ۵۰۴۰
چای ۵۰۴۰
چای تیما
چای تیبا
چای لاغری تیبا
چای سبز تیبا
چایی لاغری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.